عجیب ترین

عجیب ترین

عجیب ترین

عجیب ترین

  • ۰
  • ۰

متل هابیت در نیوزلند | Hobbit Motel, New Zealand

مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین فیلم های سینمای جهان شد و طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که آرزو می کنند بتوانند برای یک شب هم که شده آرامش و راحتی خانه هابیت ها (کوتوله های معروف فیلم) را تجربه کنند. به همین دلیل مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت ها بسازند و آن ها را تبدیل به هتل کنند. البته اگر قد و قامت بلندی دارید و هم قد گاندولف هستید نگران نباشید تنها تفاوت این خانه ها با خانه های اصلی این است که سقف بلندتری دارند و می توانید به راحتی وارد آن شوید.

هتل کوه جادویی در شیلی | Magic Mountain, Chile

هتل کوه جادویی در کشور شیلی و منطقه هولیو هولیو قرار دارد و هنگامی که به آن نگاه می کنید تصور می کنید واقعا قدم به دنیای افسانه ها گذاشته اید. مخروطی چوبی که از نوک آن آبشاری پر فشار در حال جاری شدن است و از طریق مسیری چوبی پایین می آید. پنجره های پرچین آن به طور نامنظمی ساخته شده است و آن را جزو عجیب ترین هتل های جهان قرار داده اند. البته اگر تمامی این ها برای افسانده ای شدن هتل برای شما کافی نیست آن ها سراسر ساختمان را با گیاهان روینده پوشانده اند.

پراپلر آیلند سیتی لاج در آلمان | Propeller Island City Lodge, Germany

این مورد از عجیب ترین هتل های جهان را می توان مضحک ترین هتل آلمان دانست. هتل در مجموع دارای ۲۷ اتاق است که یکی از دیگری عجیب تر هستند. یکی از اتاق های آن تماما از آیینه پوشیده شده است، دیگری شبیه سلول زندان است و یکی دیر از آن ها توسط اشکال ساختمانی مبلمان شده  است اما احتمالا در میان تمام اتاق ها اتاق سرداب عجیب ترین باشد، در این اتاق شما باید شب را در کفن به صبح برسانید! واقعا ترسناک به نظر می رسد.

هتل سگ در حال پارس کردن | Dog Bark Park Inn

در کاتن وود، ایالت آیداهو یک سگ شکاری پا کوتا عظیم الجثه قرار دارد که ارتفاع آن بیش از ۱۰ متر و ۵ متر پهنای آن است و از چوب درست شده است. اسم او سوییت ویلی است و اگر آدم کنجاوی باشید می توانید شب را در شکم این سگ به صبح برسانید. (یک اتاق دبل در شکمش و یک اتاق زیر شیروانی در پوزه اش قرار دارد.)

هتل زیر دریایی فیجی | Poseidon Undersea Resort, Fiji

اینکه هتلی کاملا زیر اب قرار گرفته باشد، درست مانند فیلم‌ های فانتزی است، اما در سواحل فیجی این اتفاق رخ داده است و از زیر دریایی برای ساخت این مورد از عجیب ترین هتل های دنیا استفاده شده است. در این اثر هنری که زیر تالاب ‌های مرجان ساخته شده، ۲۴ سوئیت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. طراح این اثر نام آن را خدای دریا گذاشته است و مهمانان می توانند برای رفت و آمد و گشت زدن در صخره های مرجانی اطراف از زیردریایی های سه نفره آن استفاده کنند. هتل ۱۲ متر زیر دریا ساخته شده است و تنها سوالی که نباید درباره آن بپرسید قیمت اقامت در آن است!

  • ۹۹/۰۲/۰۹
  • ملیکا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی