عجیب ترین

عجیب ترین

عجیب ترین

عجیب ترین

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

و اما نوبتی هم که باشد نوبت معرفی یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اصفهان یعنی میدان نقش جهان است. ما در این مطلب از مستر بلیط قصد داریم تا شما عزیزان را با این جاذبه تاریخی آشنا کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

اگر به همراه تورهای گردشگری به این شهر سفر کنید مصلما اولین جایی که شما را خواهند برد تا از آن دیدن کنید، میدان نقش جهان است، زیرا در نزدیکی و اطراف این میدان پر از جاذبه های دیدنی است و 
می توانید در کنار بازدید از این میدان، این جاذبه ها را هم ببینید. همانطور که می دانید میدان ها همیشه نقش مهمی در هر شهر دارند و پشت  آن ها روایت ها و داستان های بسیاری وجود دارد. میدان نقش جهان اصفهان هم از این قاعده مستثنا نیست و به عنوان یکی از بزرگترین میدان های جهان شناخته شده است و در مرکز این شهر قرار دارد. جالب است بدانید که میدان نقش جهان اولین آثار از ایران است که در سازمان یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.

  • ملیکا حسینی
  • ۰
  • ۰

این شرکت از جدید ترین شرکت های اتوبوسرانی است که فعالیت خود را در پایانه بیهقی تهران در سال 1385 آغاز نمود. رویال سفر از همان ابتدای فعالیت خود بیشتر اتوبوس های پیشرفته vip  را به کار گرفت. این اتوبوس ها با ظرفیت 24 نفر و امکانات منحصر به فرد طرفداران بسیاری داشتند، همین مسئله موجب شد که رویال سفر در طی سال های کوتاه فعالیت خود به یکی از محبوب ترین شرکت های حمل و نقلی تبدیل گردد. شرکت رویال سفر علاوه برمقاصد داخلی در مقاصد خارجی از جمله استانبول، ارمنستان و .. نیز فعالیت دارد و با استفاده از اتوبوس های vip تخت خوابشو و نیمه تخت خواب شو به امر جابجایی مسافران می پردازد.  اتوبوس های شرکت رویال سفر در تمام روزهای هفته در ساعت های مختلف به مقاصد گوناگون حرکت دارند و می توان با مراجعه به 46 نمایندگی داخلی و خارجی این شرکت و یا مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده بلیط، بلیط مورد نظر را رزرو نمود.

عمدتا اتوبوس های vip این شرکت از نوع اسکانیا ، ولوو و مان هستند که جز بهترین اتوبوس های جهان محسوب می شوند. این اتوبوس ها دارای سه ردیف صندلی هستند و هر صندلی به طور جداگانه مجهز به یک مانیتور می باشد. از دیگر امکانات این اتوبوس ها می توان به  سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش pvc اشاره نمود.

از مشهور ترین شرکت های مسافربری در ایران می توان به شرکت سیروسفر اشاره نمود که سابقه بسیار درخشانی دارد. این شرکت خصوصی بالغ بر 45 نمایندگی مختلف در شهرهای اهواز، اراک، بندرعباس، رشت، تهران، همدان، گرگان، کرج و شیراز دارد ودر بیشتر مسیرهای جاده ای کشور مشغول به جابجایی مسافران می باشد. این شرکت در ابتدا در تمامی مقاصد از اتوبوس های معمولی استفاده می کرد که ظرفیتی حدود 38 الی 44 نفر داشتند. اما با روی کار آمدن اتوبوس های vip  تعدادی ازاتوبوس های vip را به لیست اتوبوس های خود افزود . اتوبوس های vip  مان شرکت سیر و سفر به دلیل حالت صندلی ها و راحت بودن سفر با آن ها نسبت به اتوبوس های vip اسکانیا و ولوو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و همین مسئله موجب شده است که بلیط  اتوبوس های vip  این شرکت که عمدتا از نوع مان هستند جز پر فروش ترین بلیط ها در تمامی مسیرها باشند.

بلیط اتوبوس های شرکت سیر و سفر را می توان به صورت آنلاین با مراجعه به وب سایت مستر بلیط با کم ترین هزینه ممکن خریداری نمود. قیمت بلیط اتوبوس های vip اگر چه در مقایسه با اتوبوس های معمولی مقداری گران تر است اما نسبت به بلیط هواپیما و قطار بسیار مقرون به صرفه می باشد و تمامی افراد می توانند از آن ها استفاده نمایند.

ویژگی اتوبوس های vip

این اتوبوس ها  دارای تعداد صندلی کمتر اما بزرگ تر و راحت تر هستند. صندلی های اتوبوس های vip  حالت متحرک دارند و می توان آن ها را تا زاویه 145 درجه خم نمود و به تخت خواب جهت استراحت در طول مسیر تبدیل نمود. در این اتوبوس ها پریز برق، مانیتور اختصاصی برای هر صندلی،  یخچال، آفتاب گیر برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، جعبه کمک های اولیه و .. وجود دارد. همچنین اتوبوس های vip به دلیل بدنه عایق و مقاومی که دارند تکان ها و سرو صداهای موتور را به داخل  بدنه اتوبوس منتقل نمی کنند و مسافران سفر بسیار راحتی را می توانند تجربه کنند. از طرفی در این اتوبوس ها برخلاف اتوبوس های معمولی فاصله چرخ ها با بدنه اتوبوس به خوبی رعایت شده است و مسافرانی که بر روی صندلی های قسمت چرخ ها نشسته اند اصلا دست اندازها و حرکات اضافی اتوبوس را احساس نخواهند کرد. اتوبوس های vip  بهترین گزینه برای سفرهای طولانی هستند.

 

  • ملیکا حسینی
  • ۰
  • ۰

زنگبار,جزیره زنگبار,زمان در زنگبار

جزیره زنگبار در تانزانیا

 

مردم زنگبار به زبان سواحلی که شاخه ای از گروه زبانهای بانتو است صحبت می‌کنند. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری زنگبار که در تور تفریحی باید از آن دیدن کرد شهر سنگی است.

  • ملیکا حسینی
  • ۰
  • ۰

پارک جهنم تایلند,باغ جهنم

پارک جهنم وانگ سائن سوک

 

مکانی به نام پارک جهنم در کشور تایلند وجود دارد که بازدیکنندگان میتوانند جهنم واقعی را ببینند، پارک جهنم یکی از پرطرفدارترین پارک های تایلند می باشد. در این مکان ترسناک صحنه هایی از جهنم ساخته شده است که هرکسی جرات بازدید از پارک جهنم تایلند را ندارد. در ادامه با این پارک عجیب و ترسناک بیشتر آشنا خواهید شد.

  • ملیکا حسینی
  • ۰
  • ۰


 

کویر نمکی هند,صحرای نمک هند,زمان مناسب برای سفر به کویر نمکی هند

کویر نمکی هند، از جاذبه های گردشگری هند

  • ملیکا حسینی
  • ۰
  • ۰

دریاچه هیلیر,دریاچه هیلیر کجاست,دریاچه هیلیر

دریاچه هیلیر کجاست

 

دریاچه هیلیر (انگلیسی: Lake Hillier) نام یک دریاچه آب شور در لبه جزیره میدل در نزدیکی ساحل جنوبی استرالیای غربی است. این دریاچه به خاطر داشتن رنگ صورتی معروف است. در ادامه با این عجایب زیبا ( دریاچه هیلیر) بیشتر آشنا خواهید شد.

  • ملیکا حسینی
  • ۰
  • ۰

برای داشتن سفری لذت بخش و بدود دردسر با قطار نیاز است که اطلاعات کافی در مورد قوانین حمل خودرو با قطار داشته باشید. با توجه به این قوانین برنامه های سفر شما مطابق برنامه ریزی پیش خواهد رفت. از جمله شرایط خرید بلیط حمل خودرو با قطار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

در هنگام تحویل ماشین به ایستگاه راه آهن حتما مدارک شناسایی، کارت ماشین و سند آن را به همراه داشته باشید. ضمنا نیاز است که بلیط حتما به اسم خودتان صادر شده باشد.باید هرچه سریعتر به خرید بلیط قطار بپردازید و حداکثر تا 3 ساعت قبل از حرکت قطار مهلت خرید بلیط دارید. علاوه بر بلیط قطار تمامی مسافرانی که قصد دارند خودرو به همراه ببرند موظف هستند  بیمه بپردازند و میزان آن متغییر است و بر اساس ارزش خودرو تعیین می شود.

  • ملیکا حسینی