عجیب ترین

عجیب ترین

عجیب ترین

عجیب ترین

  • ۰
  • ۰

عجیب ترین خانه های دنیا

۱. خانه‌ای در وسط رودخانه

این خانه که روی سنگی در رودخانه‌ی درینا (Drina River) ساخته شده است، در نزدیکی شهر باجینا باستا (Bajina Basta) از شهرهای صربستان قرار دارد که حدود ۱۶۰ کیلومتر از بلگراد (پایتخت صربستان) فاصله دارد.

[block]خانه ای که روی سنگی در وسط رودخانه ساخته شده

در سال ۱۹۶۸ گروهی از مردان جوان این خانه را روی این سنگ ساختند. به گفته‌ی یکی از مالکان خانه که از افرادی بود که در ساخت آن مشارکت داشت، سازندگان خانه عقیده داشتند که این سنگ در وسط رودخانه محل ایده‌آلی برای ساخت پناهگاهی کوچک است.

۲. خانه‌ای به شکل توالت فرنگی

[block]خانه ای به شکل توالت فرنگی

Haewoojae خانه‌ای به شکل توالت فرنگی است که به معنی خانه‌ای برای برطرف کردن اضطراب و نگرانی‌های فرد است. این خانه که یکی از عجیب ترین خانه های دنیا است، در شهر سوون (Suwon، شهری در کره‌ی جنوبی) حدود ۴۶ کیلومتری جنوب سئول قرار دارد. فعالان بهداشتی کره‌ی جنوبی ساخت ساختمانی به شکل توالت را آغاز کردند و نخستین خانه‌ی شبیه توالت فرنگی در جهان را ساختند.

۳. خانه‌ای به شکل هواپیما

[block]خانه ای به شکل هواپیما

در این تصویر خانه‌ای به شکل هواپیما را مشاهده می‌کنید که در روستای مزیارة در لبنان قرار دارد. در روستای مزیارة خانه‌های مسکونی جالبی را می‌توان یافت که شبیه معبدهای یونان باستان و خرابه‌های مصر هستند و این یکی نیز به شکل ایرباس A380 ساخته شده است.

  • ۹۹/۰۲/۰۲
  • ملیکا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی